HYTTEKOS I BRANÄS DEL 1

Method Man & Redman – Da Rockwilder (Credz til Bjørn)

Heyaaa! Nå har jeg kommet hjem fra en helt utrolig KNALL bra helg med Karoline, faren & stemoren hennes. Bilturen varte i litt over 4 timer. Var 4 lattermilde timer skal jeg si dere! Vi storkoste oss med snadder, brus & sang så det holdt. Da vi kom frem var det utrolig deilig å få frisk luft. Hytta var kjempe fin! Den var kjempe fin inni også. De hadde det utrolig koselig der. De hadde badstue i tilegg!!! Sykt digg.

Vi gikk og titta litt rundt i området. Før vi stakk inn for å pakke ut & re opp sengene. Til middag spiste vi bakt potet. Det var drit godt. De hadde fått med seg at jeg elsket poteter. Haha. Artig det da. Resten av kvelden gikk til chilling med film & kos. Og utrolig glede av at vi skulle stå på snowboard dagen etter.


Spente jenter i baksetet her vettu!

Karoline er bli og fornøyd da vi er fremme ved hytta.

Vi tok jo en liten tur i området da vi var fremme.

Hytta & Karoline ved inngangs døra.

To fornøyde jenter da vi endelige er fremme.

Kveldskos med familien!

Karoline luringen kunne ikke si hade til sin Mac så ho tok den med. Du assa!

Sorry for random greie som at puta er der….

Karoline poserer mens jeg holder på å tisse i buksa sånn serr mens jeg er på vei ned trappa.

” Du Madde???? Skal du legge deg snart…?” Hehe.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du hatt en like bra helg som det jeg har hatt ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg