JEG BLIR BORTE I NØYAKTIG 24 TIMER!!!

Leona Lewis – Alive (Credz til ziz)

Heyaaa! Jeg har blitt med på et super teit veddemål med Carsten & Michael. Jeg fikk ikke lov til å si nei, fuck dere hardcore…. Veddemålet går ut på at jeg ikke får lov til å sitte på pc1, ikke ha kontakt med den i det hele tatt & ser de en liten aktivitet på nettet taper jeg og må gi dem et eller annet. Husker ikke helt hva tapern måtte gjøre. Det finner vi ut på fredag. Haha. Jeg kommer til å vinne lett, duuuudez.

Jeg er tilbake på fredag, rett etter skolen. Yeah. Haha. Vi har tatt et veddemål om at vi skal trekke lapper om hva vi skal gå i på sommeren en skoledag. Dette skal bli fett å se hvordan det ender. Haha!


Ler godt for meg selv, jeg vinner det så sykt lett. Dere får vite hvem som vant til fredagen!

See you guys on friday!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Tapt et veddemål før & hva var konsekvensene (eller motsatt) ?

– Vi snakkes på fredag ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg