JAPANSK GODTERI

Flipsyde – Angel

Heyaaa! Ziz kom hjem og sa at jeg måtte smake på japansk godteri. Først vedda jeg nesten på at det var noe kvalmende ho hadde kjøpt som jeg ville brekke meg av. Men det var kjeks med sjokolade og jordebær saus. Det var driiiiit digg. Stakk på shoot med Nathalie i dag, og dæven så kaldt det var! Haha. Begge frøs på hendene. Men ho fikk i hvertfall gjort skoleprosjektet sitt om klokka og det er jo bra.

Caroline, sis, har endelig lastet ned Love And Other Drugs. Så jeg skal se den nå snart. De stikker på trening mens jeg blir her hjemme og nyter livet på facebook. Snakk om mye liv på en fredagskveld, dere!


Litt fet eske syns jeg.

Kanskje smugtitte om sis har noen flere igjen? Haha.

Vurderer å lage noe mat og kose meg med mens jeg ser på filmen.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du sett filmen & smakt på japansk godteri før ?

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer

Siste innlegg