GRATULERER MED MORSDAG

Villa Nah – Daylight (Credz til ziz)

Heyaaa! I dag våkna jeg noe med åtte. Haha, serrrrrrr. Føler at jeg sover i evigheter! Trenger tydeligvis ikke mere søvn enn det der. Jeg begynner å bli friskere, noe som er drit deilig. Men nesa mi er sykt tett og jeg har nesten mannestemme. Det er ganske fett i grunn. Haha. Jeg stakk ned i kjellern og der får jeg gave av pappa. Det er tydeligvis morsdag i dag. Så gratulerer med morsdag!

Jeg skjønte jo ikke en dritt da jeg fikk gave. Jeg fikk Puma Deodorant Spray. Jeg digger den! Lukter helt sykt godt, også er den veldig bra i tilegg. Ziz fikk det samme og mamma fikk pysj. Tusentakk pappa<3


HAHA, vinduet mitt ser nedtørka regna ut. Hvis det var bra nok beskrivelse. Haha.

Har parfymen til denne sprayen, så nå har jeg jo straks hele settet.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Visste du at det var morsdag & har du fått noe enda ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg