FÅTT STORT SJAKKBRETT PÅ SKOLEN

Far East Movement – Fetish

Heyaaa! Jeg har seriøst ikke en dritt å gjøre her hjemme. Orket ikke å bli med for å trene da jeg ikke er i form. Så jeg har gamet Mall World & Bar World, prøvde å sjenke besteveninna mi som er bartenderen med shots. Men ho spyr jo aldri…. Haha. Her om dagen fikk vi et stort sjakkbrett på skolen. Jeg syns det er skikkelig morsomt å se på folk som spiller det fordi det er skikkelig hjernetrim. Digger det. Hihi.

Jeg er dessverre ikke noe spesielt god i sjakk, så jeg forholder meg til å følge med da de andre fra klassen spiller det. Det hadde vært sykt fett hvis jeg kunne lært meg å spille sjakk sykt bra. Yeeeah.


Arne & Vivian. Disse gulingene er sykt fete.

Jeg ser jo overdrevent fornøyd ut da vi fikk stort sjakkbrett på skolen. Haha.

Vil du spille sjakk med meg? Hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Kan du spille sjakk & hva slags spill liker du ?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg