SØNDAGSKLIPP AV HÅRET MITT!

Willow Smith – I Whip My Hair

Heyaaaa! Er utrolig lenge siden sist jeg klippa håret mitt. Jeg har mast på mamma lenge nå pga tuppene mine har begynt å bli flisete. Endelig orket mamma å gjøre noe med det i dag. Jeg tok en kjapp tur i dusjen, og tok en liten hårkur. Håret ble sykt mykt!!!!! Så startet mamma klippingen av håret mitt. Jeg syns det var nok det ho klippa av, litt uvandt for meg. Men jeg ser det mye bedre enn andre. Hihi.

Fant ut at jeg hadde lengre hår enn det jeg trodde. Det nådde meg lengre enn til rævsprekken. Haha! Så hejdå 5 cm. PS!!! Håret mitt vokser fort så lucky me for at det snart rekker meg ned til sprekken igjen.


Man kunne se tydelig hvor det var slitt. Haha.

FØR: Det som er slitt bøyer seg faktisk til venstre. Heahea.

ETTER: Sunt & friskt!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Så du egentlig noe forskjell & noen hårkurer du vil annbefale ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg