TO NYE SKJORTER

White Lies – Street Light (Credz til ziz)

Heyaaa! Jeg har sittet å lakket neglene mine til i morgen. Det er jo Valentine’s Day! Følte for å matche dagen litt. Så gled dere til å se neglene mine i morra! Jeg kjører rød & hvit stil i morgen. Just for fun! Her om dagen kom både ziz & pappa inn med nye skjorter til meg. Ziz hadde ikke brukt for sin lengre & pappa sin var for liten til han. Da sa jeg bare JA TAKK TIL SKJORTER! Daamn så mange jeg har nå.

Jeg har faktisk ikke tellinga på hvor mange skjorter jeg har nå. Serrrrrr ikke tro jeg kjøper skjorter bare for å ha skjorter. Jeg bruker det utrolig ofte fordi jeg virkelig digger det. Takk for to awezome skjorter!


Fra min superkule ziz.

Fra min fete far.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du skjortene & gleder du deg til Valentine’s Day ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg