VALENTINS DAGEN BLE TIL EN FAIL DAG FOR MEG

Red Cafe – Hottest In Da Hood (Credz til Bjørn)

Heyaaa! I går var valentins dagen min en date med Karoline. Vi dro ned til byen for å spise Oreo kake. Etter vi hadde spist tok vi en tur rundt i byen og så på klær. De har drit mye fett der nå jo!!!! Vi gikk inn på BikBok og henta noen fete hatter og klær vi prøvde. Jeg digga dem så sykt. Merket at jeg har blitt litt inspirert av cowboy stilen. Syns den er så rå! Vi ble kastet ut av prøverommet på H&M, drit flaut.

Tydeligvis skremte vi kundene. Vi dro til Lysthuset for å spise der. Jeg tryna på vei ut av doen og brøt jo ut i latter. Både Karoline & de som jobbet der lo av meg. Jeg fikk Karoline til å le noe så vannvittig mye hele tiden at det var helt sykt. Haha. Drepte ho nesten da ho satt fast drikke i halsen. Sorry søtah <3<3


Ntaaa, lærerne satte opp dette hvor vi kunne ta kaker & godteri. Kjærlighets musikk var der også!

Tææn & Kenneth er jo veldig romantiske?

Valentins ballongjentene & Runar!

Sitter ved siden av to søte jenter, er livet herlig eller ER det herlig?

Eskil og Karoline. Haha, taper…..

How’ya doin?

My sweet hippie friend, Karoline.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en bra Valentins dag & noe søtt som skjedde ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg