DAGENS OUTFIT 15.FEB.11

Jay Sean – Freeze Time (Credz til Donika)

Heyaaa! På skolen i dag var jeg full av energi. Endelig er gamle Madeleine tilbake! Haha. Jeg og Vivian var på vei til rommet vi skulle ha prøve i da vi så en fyr som lå på gulvet og sov. Da tok jeg opp kameraet og startet å filme. Så fort jeg åpnet kjeften våkna han, jeg og Vivian stakk som faen. Små flaut for oss å bli busta av å filme en dud som sover… Haha. Har også funnet ut noe ganske tåpelig.

Jeg er så sykt flink til å sikle da jeg drikker. Glemmer å lukke munnen helt. Chillern lettmelk joo! Har en kul jente som disser meg for det, ops. Jeg mente fler… Fu dere. Æ slæng ut dagæns autfait.


Dæven så sur jeg er i dag, håhåhå.

Skjorte H&M Bukse gave fra Kinga Tshorte SportShopen Lue Carlings

Btw, endelig fått msn på hjemmepcen min igjen. SYKT DIGG SKAL JEG SI DERE!!!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten min & har du en uvane ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg