EN SEN GOD MORGEN HER

DJ Tatana – Autumn Sun Oliver Southey Remix (Credz til Tøffen) – Spol til 01:00

Heyaaa! Jeg sov vannvittig godt i natt, men fillern at jeg ikke husker drømmen… Husker nesten aldri drømmene mine. Jeg syns det er sykt kjipt. Haha. Når jeg så på klokka mi var den plutselig noe med to, helt sånn plutselig. Det sa POFF, så var klokka mye. Hihi. Jeg har hørt at noen av dere ønsker at jeg skal vise dere alle skjortene jeg bruker. Vil dere det, så kommenter ja i kommentarfeltet! 🙂

Akkurat nå sitter jeg og muncher gratinerte poteter med peppersaus. God start på dagen det. Senere i dag skal Malin kusina mi kanskje natte her, er litt usikkert enda. Men vi får se hva det blir til vettu.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Vil du at jeg skal legge ut bilder av skjortene jeg bruker ?!

– Vi snakkes ! <3

21 kommentarer

Siste innlegg