MAMMA BURDE VÆRT MED I TANGERUDBAKKEN

Chiddy Bang – All Things Go

Heyaaa! Vi dro til Larkollen for å feire bursdagen til tanta mi som ble 31 år for 1-2 uker siden. Gratulerer med dagen som var & god bedring med den fine feberen slash forskjølelsen din. Hihi. De har flyttet til et enormt pent hus. Det var mye større enn jeg trodde. Fyttikatta så misunnelig jeg er på dere. Skulle gjerne bodd der selv. Vi satt og snakka om tangerudbakken helt random mens vi og spiste. Hahahaha.

På vei hjem satt mamma og lagde cp lyder. Jeg tror mamma burde vært med i tangerudbakken. Flere i familien er nok enige i det der. Haha. Jeg har ganske hodepine nå, så jeg skal slappe av i dag tror jeg.


Lille Brage. That boy is so dangerous.

Kulern hos tante & kule onkel i bakgrunnen.

Søstrene & lille Brage i farta bak.

Gangster jenta & sippetrynet fattern.

Søtt i grunn av søstera mi. Hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du en ganske spesiell mor eller far? Haha.

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg