SØNDAGSFILM OG SLØVHET PÅ G

Chiddy Bang – Bad Day (Sykt hekta på den nå, daamn!)

Heyaaa! Dette suger… Jeg går hele dagen og gleder meg til at vi skal spise hamburger da pappa forteller meg at vi ikke skal det. Haha. Hamburger fra Breisand er for godt! Tror jeg stikker ned  nå snart på kjøkkenet og leker litt Master Chef og mekker noe digg food. Så blir det søndagsfilm senere i kveld!

Det har vært en ganske sløv dag hvis jeg ser bort ifra familie bursdagen. Men jeg hører på musikk & slappera med Fangene på Fortet. Husker det gikk på tv for veldig lenge siden. Det er litt fett, synes jeg!


Chillern lettmelk joo! – Og helmelk, sjokomelk og ja.. U name it.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Skal du se på søndagsfilmen & følger du med på Fangene på Fortet ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg