OVERNATTA HOS VIVIAN

Heyaaa! I går så fikk jeg og Vivian plutselig sykt hastverk med foredraget vårt som skal være klart til etter ferien. Så derfor bestemte vi at jeg skulle natte hos ho så vi kunne fortsette. Men lol, vi gjorde ikke en dritt. Vivian feita meg opp. Vi mekka vafler som ble gode, jeg drakk masse melk (haha) Og vi så på SE OPP. Den var jo morsom jo. Haha. Digga noen av de kommentarene de kom med. Hahaha.

Vi ble ganske trøtte etterhvert på kvelden så vi bedda. Typisk, noen med skjult id ringte meg og vekka meg. Jeg har en liten anelse om hvem det var men alikevel. Vi sov godt i natt og nå skal vi slappe av!


Vivian som var flink å mista vaffler på bakken, brant seg og ja.. Skillsa unge.

Poserer med en utrolig fasinerende tallerken.

Chillern lettmelk joo!

Hva syns du om bildene ?
Sett Se Opp & hva er standar tingen du og vennene dine gjør på sleepover ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg