GJESTEINNLEGG FRA BOLLA!

Hola Bolla. Nå har jeg greid å rote meg borti bloggen til en superkul padde. Nemlig maddepadde. hehe! Vil bare medele noen fakta fra meg. Jeg har kjent denne jenta her siden jeg begynte på skolen. Altså VGS. Alle disse månedene har jeg lært meg dette :

  • Hun ler av alt det jeg sier. Selvom det ikke er morsomt.
  • Hun spiser enten den rød eller vanilje yoghurten på skolen.
  • Hun FAILER hver eneste dag, selvom om hun sier at hun ikke gjør det.
  • Hun ELSKER alt som har med poteter og farger å gjøre.

Kommer ikke på flere i farten jeg asss! Åjjjj, glemte å si hvem jeg var jeg.. Hehe. Me ja, jeg er Vivian, altså Vivian som er bak denne bloggen HER! Hehe. Men straks må jeg avslutte. Men vil bare si at jeg DIGGER DEG og din herlige personlighet. PHSJJJOOJSHS og PSSST! HAHAHAH. BOLLA BOLLA. OOLALA! OK.. Nå stopper jeg.

Slenger inn noen bilder fra tiden med deg:


Sist og ikke minst, Madde sovna på skolen, i kantinen foran alle. Alle gikk forbi og skjønte ikke en dritt hvorfor jeg og Karoline satt og lo av.

Likte du bildene? Hva skal du i dag?

5 kommentarer

Siste innlegg