1,2,3 NÅ ER VI SNART BLINDE

Lady Gaga – Born This Way (Credz til Kinga)

Heyaaa! Har besøk av Kinga nå. Lørdagskos med beste jenta. Elsker det! Får kanskje pappa til å kjøre i butikken så han kan kjøpe brownies som jeg og Kinga kan lage senere i kveld. Jeg har egentlig ganske lyse øyevipper og derfor har jeg noe som heter Kolokrem som er permanent farge for vipper og bryn. Den er sykt bra, jeg bruker askebrun. Passer meg bedre enn mørkere eller lysere.

Har hørt man blir blind hvis man får sånt inn i øya. Kan ikke garantere at vi blir det. Kan ikke garantere at vi ikke treffer inn på øya til hverandre heller. Haha. HA EN SINNSYKT BRA LØRDAG FOLKENS!


Hei Kinga….

Tsjillern med sånn krem på øyevippene. Var omtrent 1 tonn på øya…

Hils på strutsen dere, og Kinga bak da. Hihi Btw, drit fin med krem rundt øya!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du farget bryna eller vippene dine før ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg