FOR EN GOD MIDDAG

Tinie Tempah – Swedish House Mafia – Miami 2 Ibiza

Heyaaa! Mamma fikk smiska med seg meg ned på Brun og bli for å ta sol. Haha. Det er så sykt deilig å lukke øynene og se for deg at du ligger i en solseng med en drink ved siden av og bare venter på å bli tæn. Hadde det vært hula hula sang & bølger i bakgrunnen i musikken. Da hadde jeg sovna lett!!!

Da vi kom hjem var pappa full i gang med matlagingen. Det ble gratinerte poteter med kyllingkjøtt og peppersaus med grønnsaker. Det er en av de beste matrettene jeg har smakt på lenge. Master chef jo.


Ser du noe eller mamma???? Haha.

Ah, pappa er så sykt flink til å lage mat!

Også har jeg blitt veldig dilla på doc, så ut som en panda hvis jeg lukka munnen. Hahaha.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Tatt tar du sol & har du en Master Chef i familien ?

– Vi snakkes ! <3

15 kommentarer

Siste innlegg