EN EKSTRA DAG FRI ER IKKE GÆRNT

Swollen Members – Blackout (Credz til Mike)

Heyaaa! Jeg hadde helt glemt at jeg skulle på sykehuset i dag. Det er ikke noe spesielt, men skulle bare til sånn vanlig sjekking og snakke litt med legene angående litt av hvert. Hihi. Det er jo ikke gærnt å ha en ekstra dag fri da! Sinnsykt deilig, haha. Og i morgen er det kort skoledag. Digg sa du? Yaman.

Flink pike og skifta på senga mi i går. Fikk gullstjerne i boka mi fordi jeg gjorde det. Neida, haha! Siden Sindre fikk søkt inn Tv3 hos meg blir det Top Model på meg i dag. Endelig går jeg ikke glipp av det.


Jeg og pappa dro bort til farmor og farfar. Like koselig vær gang.

Fregnetrynet & trøtta…

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hvordan har ferien din vært så langt eller deilig å være tilbake på skolen ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg