DAGENS OUTFIT 01.MAR.11

T- Pain Feat Chris Brown – Best Love Song (Credz til Kinga)

Heyaaa! Jeg syns det var ganske gøy å være tilbake på skolen. Døtta i meg stektris fra Vina kiosken. Jeg hadde fine latter anfall med Vivian. Vi hadde en fin scene hvor vi skvatt sykt av tøffen som banka høyt på ruta. Jeg ble tomat & flau som bare det i dag. Haha. Fin dag. Det jeg ikke liker er da folk ser meg flau eller tomat, for da begynner jeg å små fnise som høres utrolig dumt og. Det ser dumt ut og!!


Lue Carlings Hettegenser SportShopen Skjorte BikBok Bukse Cubus Sko Laundry

Innmari deilig vær ute også, passe temperatur. Jeg er glad!

Si hei til min søte mor da!!!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du outfiten min & er det fint vær hos deg ?

– Vi snakkes ! <3

43 kommentarer

Siste innlegg