SLØV DAG MED KINGA THE KING

Mike Posner – Don’t Walk Away

Heyaaa! Jeg stakk kjapt i dusjen før jeg stakk til byen med Kinga. Det er utrolig glatt nå pga snøen holder på å smelte. I’m warning ya. Utrolig hvor mange kjente vi møtte på i byen. Men det var bare koselig det da. Hihi. Vi dro hjem til meg og mekka litt food og chilla før vi stakk ut og tok noen bilder. Bildene var helt inzaane mislykka av meg så de ble deleted lettttt. Haha. Men ble fete av Kinga!

Vi så på skjønnheten og udyret på Disney Channel. Minner meg så sykt om barndommen. Men alle Disney filmene er best for å si det så enkelt. Jeg er skikkelig trøtt nå så blir ikke lenge til jeg bedder.


She got her own style and a ice cream too.

Ntaa, se så søt.

Haha, drit pent.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Enig med at Disney filmene er best & hvem Disney film liker du mest ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her.

13 kommentarer

Siste innlegg