SLITEN ETTER EN HARD TRENINGSØKT MED ZIZ

AutoKratz – Always More

Heyaaa! Jeg våkna klokka seks i dag tidlig av at jeg fikk rykninger. Jeg skvetter plutselig og våkner av at hele meg shaker sykt. Haha. Rart i grunn, men sant er det. Sovnet igjen, og min kjære søster vekker meg ved å poke meg på øyet, trodde det var en edderkopp kanskje. Noia. Vi skulle trene på Spenst litt tidligere enn vanlig. Så jeg fikset meg og lagde meg litt frokost før jeg skulle til Spenst med ziz.

Vi hadde ganske hard treningsøkt på Spenst. Har aldri forbrent så mange kalorier på en dag før. Stolt over oss begge! Vi hadde det ganske lattermildt der. Tårene bare rant… Nydusjet og stappmett nå. Digg!


Kanskje nøyaktig 5 minutter etter jeg sto opp. Haha, halla trøtta!

Daglig dosen.

Tran er langt ifra det beste jeg har smakt. Men syntes den smaker mye bedre med sitron smak.

Grove rundstykker med smeltet smør og melk til frokost.

På Spenst!

Sunne ziz, og sjekk den nice tattoen hennes.

Hahahaha. Caroline tryna 2 ganger, sklei nok sikkert 5 ganger minst. Skills.

Heh, holdt på å tryne der egentlig. Hihi.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva foretrekker du, trene tidlig eller sent ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Husk å stem på bidraget til Kinga her.

13 kommentarer

Siste innlegg