ZUMBA OG PARADISE HOTELL

Heyaaa! Ble med ho awezome Marianne på Zumba i dag. Haha, kommer ikke over det. Folk sier JEG lager mange utrykk, døde av utrykkene hennes. Haha. Det var nye danser på zumba på meg i dag, nye danser, nye fail. Marianne lo, fuck deg. Men det var jo veldig gøy da. Hihi. Tørka svetta fra panna en del ganger, jo vær så god for en nyttig informasjon dere. Hehe. Så tok jeg meg en kjapp dusj før…

Det var over til Paradise Hotell!!! Guttene jeg likte best må nok være Joachim pga den fete personligheten, Kim & Mats pga utseendet hittil. Endelig har Paradise Hotell kommet tilbake. Daaamn.


Fine Marianne, sportye Marie og meg da. 16 tonn, lett!

Flink til å tøye ut, myke unge…

Hva syns du om bildene ?
Trener du Zumba & så du på premieren av Paradise Hotell ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her.

12 kommentarer

Siste innlegg