EHEHEHE ET BRA TIPS

Lloyd – Lay It Down (Credz til Blina)

Heyaaa! Jeg vil gi dere et ganske bra tips. Aldri tren magen dagen før du skal danse zumba. Den dagen du våkner, skal reise deg opp, kjennes det ut som om det er et kjede tau rundt magen din som holder deg nede i senga. Haha. Bra forklart. Men et lite tips.. Eller kanskje det bare er jeg som ikke er så veldig sporty… HIHI! Vi har naturfag prøve i morgen og jeg må være flink pike å øve i dag. Thihi.

Jeg skal trene med Karoline i dag også, dropper å trene magen i dag. He-he. Ho har vært syk noen dager nå så skal bli morsomt å trene med ho igjen. Btw, fant noen gamle bilder akkurat nå. Ntaa.


Digger det bilde sykt mye egentlig. Både jenta & fargene!

Kinga, meg & Tram. Gikk oss litt lost på en åker? Hehe. Den tok aldri slutt.

Tram, Kristin, Blanca & meg. Savner alle turene med gamle trinnet vårt.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Blir du fort støl i kroppen eller er du fitness x1000 ?!

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her.

16 kommentarer

Siste innlegg