LASAGNE I SKOLEPAUSEN SLÅR TIL BRA

Bruno Mars Feat Charice – Wherever You Are (Credz til Tææn)

Heyaaa! Vi fikk fri fra halv ti, til kvart over tolv. Hvor deilig er ikke det?! Derfor stakk jeg og Vivian hjem til meg for å lete etter noe å hamstre. Vi tok lasagne og det slår til bra det. Var kjempe deilig å endelig være mett på skolen. Haha. Hadde uflaks i dag. Jeg tryna i slushen (snøen), sank ned i slushen og havna i en diger sølepytt. Hvem var publikum? Vivian. Ho dro til med vannvittig mye latter. Hehe, snill du.

Deilig å være ferdig med naturfag prøven, men kan ikke si jeg følte det gikk glimrende. Men endelig kan jeg slappe av resten av uka. I dag skal jeg shake rumpa på zumba nok en gang. Det er utrolig gøy!!!!!


Lasagne i ovnen jo.

Klare for naturfagsprøve som du ser. Haha.

Oink Oink.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Har du uflaks veldig ofte & hva skal du i dag ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her. Går ann å stemme på nytt hver dag!

8 kommentarer

Siste innlegg