SLØV OUTFIT 10.MAR.11

Bonobo – Kiara

Heyaaa! Når jeg var på vei til skolen med Karoline var det fint vær, det var sol og var utrolig koselig. Føltes ut som om våren var på vei. Utrolig deilig! Enda deiligere, jeg var utrolig sløv med stilen i dag. Det er så deilig å ha sløve dager. Det var noen i 96- kullet som hadde sånn hospitering, det var en som spilte på munnspill, det fikk meg til å tenke sykt på sommeren.

BTW! Jeg har fått noen spørsmål om jeg har slutta med sminke. Jeg bruker det ikke så ofte som før lenger. Syns det er ganske deilig å slippe det. Men bruker det noen ganger, mest i helgene, hihihi!


Lue Carlings Tshorte en butikk i Tyrkia Bukse SportShopen

Det som står med stor skrift på tshorta er “Time is money, BOOM!!!”

Sminkefriiiiii.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Likte du den sløve outfiten, bruker du sminke & hva bruker du ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her. Går ann å stemme på nytt hver dag!

26 kommentarer

Siste innlegg