NEW YORK INSPIRERT

Dan Black – Life Slash Dreams

Heyaaa! Mamma ble plutselig utrolig gira på å vise meg noe ho og pappa hadde kjøpt i stad. Ho viste meg et vannvittig pent maleri i gata i New York. Utrolig fett! Så snudde jeg meg og der sto den fete New York lampa som mamma hadde kjøpt. Det er bygninger som det er hull i så stråler lyset igjennom og gjør at man kan se bygningene tydeligere. Sinnsykt fett. Endelig litt forandringer!

Jeg tror uten tvil at mamma og pappa har blitt New York inspirert. Hva er det neste? En leilighet i New York, kanskje? Hahahaha. Neida! Det er så deilig med nye ting i kjellern. Party up next lizm<3<3<3


Har jeg fortalt dere at jeg har noen rare foreldre? Digger dem forde da!

Pappa poserer med den blanke veggen.

Mamma poserer med den blanke veggen.

Slutt resultatet! Inspirert av New York de der.

Ser jo lett at jeg eide han da? Hehehehe.

Digga den lampa, sjekk så fet!!! Pappa måtte seffff vise brus flasker i bakgrunn. Haha.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva syns du om resultatet & ikke sant lampa var fet ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her. Går ann å stemme på nytt hver dag!

15 kommentarer

Siste innlegg