GOD HÆLJ ALLE SAMMEN!

Mike Posner – Bow Chicka Wow Wow

Heyaaa! Amund har bursdag i dag og har blitt 17 år, gratulerer med dagen! Han ga meg kake, det er han som skal få ting og ikke gi! Men tusentakk selvom. Hihi. Den var kjempe god. Det er helg og det er sinnsykt digg. Skal bare chille og ta det helt med ro til jeg skal tilbake til the reality. Altså skolen… Haha. Lien spanderte pommes frites på meg siden jeg gikk og sultet ihjel. Hyggelig gjort! Føler det vil bli en hamstre helg. Det vil si at jeg spiser enormt mye. Har spist kake, pommes frites nå.

Etterpå kommer Karoline, vi skal bake kake! Glæd mæ. Vi har smoothie maskin på kjøkkenet som er ubrukt. Kanskje på tide å teste den ut? Frister veldig å mekke smoothie. Siden det er så smooth.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Hva er dine planer for helga & lagd smoothie eller oreo kake før ?

– Vi snakkes ! <3

PS! Stem på bidraget til Kinga her. Går ann å stemme på nytt hver dag!

19 kommentarer

Siste innlegg