FAMILIEMIDDAG OG CHILLINGS HOS MARTINE

Ice Cube – Do Ya Thang

Heyaaa! I går etter jeg var ferdig på Zumba måtte jeg kjappe meg hjem for å dusje og så dra ned til byen for å se igjen gojenta mi, Martine. Skal jeg fortelle dere noe utrolig? Jeg fikk julegaven min i går. HAHA! Vi har nesten ikke sett hverandre, så julegaven ble litt forsinka den.. Hehehe. Vi dro hjem til Martine og bare slappa av helt vilt mye. Det var så godt å se igjen ho sprudlende jenta der.

Plutselig satt familien på Zumba, de hadde dvd med zumba. Da ble det shaking på rumpa. Haha. Ekstra trening! Til middag fikk vi kyllingsalat, kunne velge mellom kjøtt og mye mer. Det var kjempe godt!


Martine som tok av på zumba hjemme hos seg selv. Haha!

Flinke faren og Lillian lagde utrolig god mat! Tror jeg døtta i meg en god del hvitløks baguetter. Hihi.

Julegaven som endelig kom fram til meg. Hahaha. Digga alt!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Sen julegave eller hva & liker du kyllingsalat ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg