DAGENS INNKJØP OG BESTILLING 15.MAR.11

Heyaaa! I skoletiden stakk jeg og Vivian ned til byen for å titte på sko osv siden det er pris fest i byen. Haha. Laundry hadde dame klær og sko på 50%!!! Sinnsykt herlig. Jeg som trengte nye sko. Jeg klarte ikke å vente med å kjøpe noen sko til jeg skulle dit senere med Karoline etter skolen. Haha. Ble en ekstra by tur på meg i dag. Hihi. Faktisk tre, siden jeg henta pcen min som har vært på repr.

Henrik skal bestille noen ting fra Junkyard for meg og Vivian i kveld. Allerede gitt fra meg cash. Blakk som f!!! Men fytti som jeg gleder meg til å få tingene mine. Damn. Ah, nam. Mat i huset og få nå. BRB.


Genser Carlings 99kr Sko Laondry 299kr (tror jeg) Strikker Cubus 19kr Hardisk (?) 899kr

Pc1 min er endelig hjemme! Klistremerkene er fra Laundry butikken og Junkyard nettsiden.

NYE SKO! Tro meg, de jeg bruker er helt fucked up nå:

Pene dahh<3<3<3<3

Sko Junkyard 329kr

Klokke Junkyard 199kr

Random klistremerker fra Junkyard 126kr til sammen

Hva syns du om bildene ?
Likte du innkjøpet mitt & hva likte du best ?

– Vi snakkes ! <3

28 kommentarer

Siste innlegg