GAVE OG PAKKE I POSTEN LIZM

Heyaaa! Vi hadde volleyball i gymmen i dag. Jeg tok sats og begynte å løpte mot høyere, i det andre sekundet blir jeg plutselig løpt på av Andreas som også skulle ta ballen. HAHA! Jeg vet ikke helt hva som skjedde, fikk litt black out. Men gøy var det i hvertfall! Vi hadde matteprøve i dag, sannsynlighets regning osv. Det gikk faktisk helt greit. Håper jeg ikke failer hardt nå og får stryk… Haha. Nedtur x1000!

Kinga kom innom her om dagen og leverte høytalerne mine som jeg har lånt henne en stund. Så fikk jeg en super fet quicksilver hettegenser av ho. Digger den vilt mye. Tusentakk min awezome bestevenn<3


Quicksilver genseren jeg fikk av verdens beste.

Parfyme, lipgloss, øyenskygge, nail polish og armbånd.

Lucky me som får disse tingene pga min mor er medlem av VeVay.

Hva syns du om bildene ?
Likte du gaven & det jeg hadde fått i posten ?

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg