BURSDAGEN TIL MALIN

The Roots – Birthday Girl

Heyaaa! Mens jeg ventet på å bli henta av Rebecca så sto jeg og sang for meg selv. Kommer opp for meg at det går folk forbi meg da jeg ser opp. Flaut. Når vi kom frem var det mange andre fine jenter der! Vi satt oss ved bordet og maten skulle bli servert. Det var kjempe godt. Kunne knapt vente på desserten som var oreokake, muffins med masse glasur og gulrot kake. DET VAR INZAANE GODT!

Kommer ikke over hvor god maten og desserten var. Resten av kvelden hadde vi det koselig og bare slappa av mens vi fora med snadder og drikke. Vil takke for at jeg fikk komme i bursdagen din, Malin!<3


Her har vi da det vakre bursdagsbarnet, Malin. Se på den fine kjolen!

Kristin, Jenny og Anine.

The birthday girl and the hippie.

Rebecca og Caroline. Kjempe fint!

Kristin og hennes kjære oreokake. Fine og gale jenta som spiste sykt mye oreo.

Inger og Malin.

Martine, Maiken, Sara og Scarlett. HOT HOT HOT!

Meg og Martine, ho kledde virkelig røde lepper. Ho var litt usikker, skjønneru.

Maiken, Caroline og Malin. Bursdagsbarnet ble flau da ho åpna kortet og fant kondomer. Haha!

Vilde og meg. Søte jenta.

Vilde, meg, Martine og Scarlett. Koselig kveld alle sammen, virkelig.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en like bra kveld som det jeg hadde ?!

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer

Siste innlegg