SYKT HERLIG VÆR UTE

Neon Trees – Animal (Daglige dose, sykt bra sang)

Heyaaa! I går hadde jeg chillekveld med Kinga beste. Vi tok det helt med ro og bare slappet av i senga med hver vår pc. Uansett hva vi gjør, er det like kozii å være med den herlige jenta. Hihi! Jeg våknet i dag morges av at det var oversvømmelse av swette jeg lå i. Neida. Men det var serrrrr drit varmt på rommet mitt. Heahea. Når jeg ser ut er det sykt herlig vær og ikke dårlig temperatur heller. Vår følelse, halla!!!

Jeg var så badass i går og stjal det ene påskeegget i lillakartong fra ziz. Stikker inn på rommet mitt så ligger det enda et egg. Da var jeg plutselig ikke så bad lengre når ho faktisk ga meg egga sine. Hehe.

Hva syns du om sangen & bildet ?
BTW, er det noe spesielt dere har lyst til at jeg skal blogge om ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg