JEG KAN MOTSTÅ ALT UNNTATT FRISTELSER

Chiddy Bang – Here We Go

Heyaaa! På skolen i dag klarte jeg ikke å beherske fristelsene ved å ha vannkrig med Vivian. Ho endte opp med å avsløre hvem farge ho hadde på bh’en sin siden toppen hennes var gjennomvåt og gjennomsiktig. My work is done, gutta skal få ha det fun. HAHA! Neida. Det var ganske gøy. Jeg fikk nesten løpt ned en gutt. Mens Vivian skrek over hele kantina fikk jeg et lite forsprang. Hehe, badassen.

Ho tok så klart revenge senere, men jeg eide henne lett best. Jeg kan motså alt unntatt fristelser. Den var jo litt eiiiiiiiiid da. Jeg har problemer med å motstå fristelser ganske ofte. Haha. Brb lizm. Lekser…


Hihihihi.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Åssen er det med deg, kan du motstå alt unntatt fristelser ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg