MIN INSPIRASJON AKKURAT NÅ

The Drums – Let’s Go Surfing

Heyaa! Jeg bladde igjennom ca 117 sider i stad om surfing. Haha. Ble så vannvittig inspirert. Tenk å bare kunne våkne opp hver dag, håpe på at bølgene er like bra som dagen før, ta på seg bikinien og dra med seg surfebrettet ned på stranda mens du kruser rundt i den awezome bilen din med vennene dine. Verste av alt, det er tusenvis av mennesker som har det sånn. G’ damn, misunner dem så sykt mye!

Det er en ting jeg skal gjøre, en ting jeg har bestemt meg for å gjennomføre før det er for sent og det er lære meg å surfe. Faren min var surfer før, kanskje jeg er like skillsa som det han en gang var? Hihi.


Bilder tatt fra We heart it, redigert av meg.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva inspirerer deg for tiden & skal jeg fortsette med å dele inspirasjonen min ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg