SHE GOT STYLE

Heyaaa! Jeg er så utrolig slapp i dag, kan takke meg selv som ikke har fått i meg nok næring egentlig. He-he. Men skal ikke klage, hihi! Jeg tror jeg skal finne fram en film og  bare slappe av med det i dag. Har ikke så mye energi kjenner jeg. Her om dagen kom mamma inn i stua og da sa jeg bare DAAAAMN! Ho mor hadde jo stil. For en gangs skyld hadde ho fiksa seg sånn sykt. She got style.

PS! Føler meg som DEN mammadalten siden jeg legger ut outfit bilder av min mor. Hahahaha. Små flaut, men mamma blir nok bare glad da ho ser jeg har delt dem med dere, no kiddin. Heahea.


Ntaaa, sjekk morra mi har stil jo!!!! Måtte så klart bare blogge om det. Hehe<3<3<3

Hvis jeg skal rette på en ting misunner jeg øynene til mamma, ho har grønne. Det er så fiiiint.

Hva syns du om bildene ?
Kan lett kalle det der stil eller hva ?!

– Vi snakkes ! <3

22 kommentarer

Siste innlegg