SESONG PREMIERE AV TWO AND A HALF MEN

Heyaaa! I dag fikk jeg endelig brukt den nye treningstightsen min. Følte meg som en skikkelig fitness chick jo. Haha. Like gøy på zumba som vanlig, men vi har lært nye danser som jeg virkelig ikke får til. Salsa er det verste….. Klarer ikke fot trinnene. Hehe. Men det er sesong premiere av Two And A Half Men i dag klokka 22.30. Alle i huset gleder seg nok vilt til det. Pappa og mamma er stor fan sånn serr.

Jeg var usynelig for de i huset og de spiste middag uten meg. Så jeg legger meg med rumlende mage i dag. Haha! Hardt liv. Men nå skal jeg legge meg godt i senga til sesong premieren starter. Chillern joo!


Digger den serien der så jævlig mye!

Hva syns du om bildet ?
Skal du se sesongpremieren i kveld ?

– Vi snakkes ! <3

7 kommentarer

Siste innlegg