VIDEOBLOGG: APRILSNAR SPØKEN 2010

Heyaaa! Alle har jo fått med seg at det er aprilsnar i dag?! Lur dritten ut av vennene dine, få det på film. For et år siden lurte jeg familien min med at jeg hadde kutta meg på kjøkkenkniven. De fikk jo passe panikk. Mamma gikk opp for å hente Caroline og pappa siden mamma ikke taklet blodet, som var neglakk. Haha. Var så fett. Men jeg fikk en god del kjefting om at jeg ikke må tulle med sånt. Hihihihi.

Derfor har jeg lovt å ikke kødde med dem i år siden mamma ble så redd sist gang. Heh. Skal faktisk ikke lure noen i år. Jeg er ikke så flink til å lure folk, heller flink til å bli lurt. He-he. Her er et lite minne:

Blir nesten bare flau over lattern min. Hehe. Men pappa er litt av en sexbombe eller hva? Hahahaha!

Hva syns du om videobloggen ?
Har du noen aprilsnar-spøker du vil dele ?

– Vi snakkes ! <3

31 kommentarer

Siste innlegg