BURSDAGSFEIRINGEN HOS TRAM

LMFAO – Party Rock (Credz til Tom)

Heyaaa! I går orker jeg ikke å blogge når jeg kom hjem. Jeg var så utrolig trøtt og ville bare legge meg egentlig. Hihi. Men det var kjempe koselig. Vi startet med å spise pizza slash sushi, jeg tørte ikke å smake på sushi. Hihi. Etter spisinga gikk det over til lapp-lek hvor vi måtte gjøre det som stod på lappen. Så fikk vi ganske danse kramper og danset veldig, veldig mye. Baby I like it!

På slutten ble det Singstar, nesten alle var samlet og sang. Det var koziii. Bursdagen gikk egentlig ganske fort når jeg tenker meg om. Tusen takk for at jeg fikk komme og håper du hadde det bra, Tram!


Noen av guttaaaaaaa.

Sitter med verdens beste jente, Kinga.

Muffinsene forsvant på magisk vis…. ned i magen min. Hihi!

Trakk lapp og måtte mate hverandre i blindet. Haha.

Mia, Iselin, Åste, Tram (bursdagsbarnet), Sadia og Tonje. Fine jenter!

Tar av ja.

Sjekk Viktor bak i der, hahahahahahahahahhaha!

Tram, Kinga og grisen, Vivian.

Digga det bildet av Michelle!

Muffins<3<3<3

Akkurat i det sekundet bildet ble tatt, sprakk Sang en ballong rett foran trynene våres. Haha.

Singstar kos.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hadde du en bra lørdag & så ikke de muffinsene gode ut ?!

– Vi snakkes ! <3

14 kommentarer

Siste innlegg