DET BLIR EN AVSLAPPA MANDAG

Dillon Francis – Masta Blasta (Credz til Endre)

Heyaaa! På skolen ble det vannkrig igjen, uskyldige meg ble spruta på av to tapere…. He-he. Hevnen er søt, gutta! Beklager Hansi, men måtte dele det. I naturfagen snubla jeg i en stol, og tryna rett inn i en annen stol og ned på bakken. Det så helt sykt teit ut. Haha. Nå skal jeg snart døtte i meg god middag og vente på at Top Model starter, så glede meg til det sugne programmet Paradise Hotel starter.

Jeg må også finne tid til å pugge til samfunnsfag prøva vi skal ha i morgen i tre kapittler. Gruer meg litt, men det skal nok gå helt greit. Håper dere har hatt en bra mandag så langt og fortsetter med det! Hihihi.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har du hatt en bra mandag så langt ?

– Vi snakkes ! <3

13 kommentarer

Siste innlegg