COD GAMING PÅ G

Sum 41 – Pieces

Heyaaa! I går var jeg hos Endreboy1 og gamet cod. Jeg er så amatør i det spillet at det var som Endre bare spilte med seg selv egentlig… Hehe. Men fikk ny rekord i å drepe folk da, hele 15 personer! Hvor sick er ikke det? Haha. Vil ikke si hvor mange han drepte. Moren til Endre hadde bakt kanelboller som var sykt gode. Master Chef! Vi hadde gamet i to timer, damn som tiden fløy. Begynte å kjenne swetta.

Jahren kom senere og tror du ikke det ble swetting på g? Haha. Når jeg kom hjem tok jeg meg en dusj, så nappa jeg bryna mine så tenkte jeg lol jk, vil ha monobryn! Det var høydepunktet den kvelden, ja.


Endre swetter cod!

Et sitat fra Espen “Øyenbryn er fett, jeg har bare ett!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva gamer du & liker du kanelboller ?

– Vi snakkes ! <3

16 kommentarer

Siste innlegg