SYK


David Guetta Feat Flo Rida And Nicki Minaj – Where Them Girls At ? (Credz til Kinga)

Heyaaa! Begynte å få feber i går kveld. Forventa at den skulle være borte i dag. Det var den dessverre ikke, så jeg måtte droppe skolen. Men jeg brukte 10 minutter på å bestemme meg om jeg skulle stikke på skolen selvom jeg var syk eller bli hjemme å kjede meg til tusen. Vil ikke ha fravær jeg skjønner dere, hihi. Jeg ble hjemme og slappet av i senga før jeg begynte med litt husarbeid. Hahaha!

Ganske dritt å ha smerter i munnen pga visdomstennene vokser, feber og kvalme på en gang. Hihihi. Max nedtur å være syk når sola steiker ute. Får bare satse på at jeg er frisk i morgen. Ha en fiiin dag!


Åh, så tøff’a.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Hva pleier som regel du å gjøre når du er syk ?

– Vi snakkes ! <3

17 kommentarer

Siste innlegg