BILDER PÅ SJØBADET OG DAGENS FAIL

Jan Wayne Vs Raindropz – Numb Alex Gap Shorty Treatment (Credz til Vivian)

Heyaaa! Jeg, Vivian og Karoline dro en tur ned til Sjøbadet for å ta noen bilder siden vi slutta tidlig. Det var ganske deilig vær! Vi sa til hverandre flere ganger at vi ikke måtte tryne ned i vannet osv. Jeg og Karoline bestemte oss for å vasse, og da jeg skulle gå opp igjen klarte jeg jo uten tvil å ramle ute i vannet. Årets første halvbad, halla! Vivian hadde sykt lættis siden jeg fikk kramper til tusen. Haha!

Karoline hadde det ganske morsomt med å se på meg når jeg tryna. Så lenge jeg får folk til å le er jeg fornøyd! Hihi. Forventa at det skulle skje med noen av de andre, ikke meg… Dagens fail. Hahaha.


Swetter litt før vi stikker til sjøbadet.

Solbolla.

Vivian ler av meg som vanlig, ikke noe nytt. Hehe!

En liten tur innom skolen fordi noen måtte urinere, og jeg ville ha pære.

Sooooool.

Ntåååh.

Jævla aper.

Haha!

Chillern med spiss stein i rumpa…

En liten hårvask.

Vivian tar outfit bilder med noen flotte figurer i bakgrunn.

DIGGER DET BILDET!

Siden jeg fikk kramper, mista følelsene i fingrene og bena var de noen snille slaver og hjalp meg. Nta.

Hva syns du om sangen & bildene ?
Falt ute i sick kaldt vann før & klarer du å holde deg når du ser folk failer ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg