DEILIG MED HELG

Outrageous 2011 Promo Coucheron Ketz Club Mix (Credz til Vivian)

Heyaaaa! Har hatt sykt sløv dag på skolen. Vi hadde fire timer hvor vi kunne jobbe hvor vi ville, så jeg og Vivian dro hjem til meg for å mekke lasagne. Hihi. Nammiz. Fire timer som vi kunne chille, deil. Så ikke greia med å gjøre oppgaver når det ikke skulle innleveres eller tittes på så vi droppa dem. Hihi. Hadde tysk prøve i de to siste timene, føler det gikk ganske greit. Men jeg vet jo aldri helt sikkert.

Det er sykt heftig å tenke på at det er helg nå igjen. Ukene går helt vilt kjapt for tiden. Jeg håper dere får en knall bra helg og har det fett, jeg ser frem til McFlurry’en min som skal ned i min mage<3<3<3

Hva syns du om sangen & bildet ?
Deilig med helg & hva er planene dine ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg