FOTOSHOOT OG HAIR MUSIKAL

Heyaaa! Fotoshooten jeg hadde ute i Larkollen gikk bra, håper jeg… Haha! Vi fant ut at det hadde vært bra om jeg sto i en rennende elv, så da tok jeg av meg på bena og tok bildene ute i vannet. Fikk småling kramper, men jeg mista følelsene i bena til slutt så da gikk det egentlig helt greit! Haha. Stråene slash pinnene som var rundt oss gikk både meg og Thomas på nervene. Å kutte seg ble helt normalt.

Malin om å så på shooten så dro vi hjem til henne og spiste hamburger. Nam! Så ble jeg spørt om å joine Hair musikalen på parkteateret. Glad at jeg ble med for, DET VAR HELT SINNSYKT BRA!


Thomas!

Vi ville ikke gå rundt hele elva til andre siden, så vi prøvde på å ta båt… Funka dårlig!

For de som har fot fetish, det har de nok ikke lengre.. HEHE

Ble litt fasinert av de fine kuttene mine….

Hva syns du om bildene ?
Har du sett Hair musikalen eller andre musikaler ?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg