JEG BLE REDDET I GÅR

Heyaaa! Etter Hair Musikalen var jeg temmelig sliten og trøtt. Var en lang dag. Hadde ikke spist mye heller, ganske sikker på at det er derfor jeg ble slapp. Når jeg kom inn døra stod mamma med varmet gratinerte poteter med kjøtt og peppersaus. Det var så søtt og snilt gjort! Jeg kjeda livshiten ut av meg etter å ha vært hjemme maks 30 minutter når jeg hører noen kjente stemmer rope navnet mitt utenfor.

Der sto Kinga og Tram. Jeg ble reddet! Følte meg som Julie som lette etter sin Romeo, bare at det var to stykker denne gangen… He-he. Vi bare slappet av max og hadde en god del ting vi snakket om. Hihi.


Seriøst, dere er så randome….. Men jeg liker det.

Dirty mind?

Glad i mat!

Hva syns du om bildene ?
Hva gjorde du i går & hva syns du er deilig etter en lang dag ?

– Vi snakkes ! <3

10 kommentarer

Siste innlegg