MIN AWEZOME BROR MIKE KEENAN

Bonobo – Kiara (Credz til bror, Mike Keenan)

Heyaaa! Jeg fant min awezome bror, Mike Keenan gjennom Facebook. Han er en super fet kar med sinnsykt mye humor og en super tiltrekkende bart. Jeg liker den kule fiskehatten hans også. En vanlig samtale med han består av mye latter, thank good for that! Stilen hans er ganske turn on for mange damær. Han har en zupahdupah deilig musikksmak, må understreke at barten er fet, zupahdupah fet.

Mike Keenan, du er en jævlig rå kar! Aldri tvil om det der, just sayin’ brother from another mother.  Longboard og isdate til sommeren hvis du lever så lenge. Zick fett! Jeg iluer deg, bror<3 PEACE OUT!


WU-TANG!

Skillsa bror.

Halla damer!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Hva sier dere til stilen hans damærrr & ser han ikke fet ut?

– Vi snakkes ! <3

9 kommentarer

Siste innlegg