NETTET MITT BLIR RAPED

Dan Le Sac Vs Scroobius Pip – Sick Tonight Doctor P Remix (Credz til Mike)

Heyaaa! Tok litt egen trening her hjemme siden jeg må bli hjemme å pugge på geografi prøva som vi har i morgen. Jeg ser frem til en sinnsykt digg munche kveld på meg. Gryterett til Paradise Hotell og gelè med vaniljesaus til Tough Love som starter etter. Hihi. Digger det programmet, han mannen er jo proff på kjærlighets livet. Haha. Btw, jeg begynner å bli rik på Mall World. Dette må feires. He-he. Random.

Nettet mitt kommer og går, derfor kaller jeg det raped. Det er som om noen stikker nett kabelen inn og ut, og ja. Tenk dirty mind nå og du skjønner hvorfor jeg kaller det raped. Hihi. Men brb, munche for livet!


Btw, pappa sa dette var verdens beste kokosbolle. Sen aprilssnarspøk.

Mmm, McFlurry bokser bak meg<3<3<3 Elsker dem så mye at jeg tar vare på dem…

Uansett, tommel opp for en sicko mat-dag på meg!

Hva syns du om sangen & bildene ?
Liker du kokosboller & problemer med nettet noen ganger ?

– Vi snakkes ! <3

11 kommentarer

Siste innlegg