DAGENS INNKJØP 15.APR.11

Heyaaa! Beste starten på feiren: Pappa kommer hjem røsker seg med meg inn i bilen og kidnapper meg! Neida, vi stikker til McDonalds og bestiller food + McFlurry. Når jeg er ferdig med å spise stikker vi til byen for å kjøpe minnekort til kameraet mitt siden det har blitt ødelagt. Så vil plutselig pappa kjøpe en skriver, jeg var jo helt med på det. Haha. Plutselig sier pappa at vi kan stikke inn på Laundry.

Der finner jeg så klart en super digg hvit genser jeg vil ha. Tror pappa er syk, kan ikke huske at han har vært så snill siden ? Nemlig. Husker ikke. Men det er hvertfall en sykt bra start på feiren. Takk pappa!


Genser Laundry 499kr Skriver Clas Ohlson 399kr

Hva syns du om bildet ?
Likte du dagens innkjøp & hatt en bra start på feiren ?

– Vi snakkes ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg