STEIKER UTE I SOLA

Far East Movement Ft Ryan Tedder – Rocketeer

Heyaaa! Nå har jeg vært ute å grilla meg ute i sola i over 1 time, fikk skille etter shortsen så det ser litt dumt ut… Haha. Jeg kjente at noe kilte på bena mine, men jeg tenkte det sikkert bare var hårstrå eller noe til jeg virkelig kjente at det skilte. Der var det en ekkel nasty edderkopp som mekka spindelvev på bena mine. Tok max 5 sek før jeg var inne. Hahaha! Hater ikke de skrypa, men er IKKE noe fan av dem.

Vedder på at jeg straks stikker ut igjen for å sole meg mere. Haha. Det er så  utrolig deilig vær ute nå. Sommar tider hey hey, sommartider! Må bare game litt Mall World først, hehe. Kos dere videre i dag!


Bildet er fra i fjord når jeg var i Tyrkia, savner det sykt.

Hva syns du om sangen & bildet ?
Har du grilla deg litt ute i sola enda eller er det dårlig vær ?

– Vi snakkes ! <3

20 kommentarer

Siste innlegg