GOD MORGEN SUNSHINES

Heyaaa! God morgen, sunshines. Jeg håper dere har hatt en kjempe god natt søvn og drømt søtt om makrame hamstrene som endte opp i en grotte fullt av makaroni og tornadoer. Ser dere hvor mye random som kan komme fram hvis jeg bare skriver ned det første jeg tenker på? Haha, det er litt rart… Men har du sett på maken, smaken er som baken. Tulla… Men det er sykt fint vær ute jo!

Ingen spørsmål om jeg stikker ut å soler meg nå snart igjen. Haha. Skal bare få i meg litt mat før jeg går ut og griller meg. Det er sammenkomst hos Amund i dag med klassen, så det skal bli kjempe koselig.


Ser ut som om jeg er lost i en annen gutt og smiler forelskende til han ellernoe. Haha…

Hva syns du om bildet ?
Hva er planene dine for i dag ?

– Vi snakkes ! <3

19 kommentarer

Siste innlegg