FOR EN SUPER BRA KVELD!

Heyaaa! Fy søren for en super bra kveld det var hos Amund i går. Alle var i så godt humør og det gjorde stemningen så bra. Dæven steike. Håper det blir en ny klassefest så fort som fasan. Dere er en skikkelig fin gjeng alle sammen! Vi satt både inne og ute på terrasen mens vi koste oss med musikk. Må si jeg er overrasket over danse skillsa til guttene altså. Tusen takk for at jeg fikk komme, Amund!


Arne, Jenny, Malene og Caroline.

Fine klassen!

Glad i deg, vakre Malene!

Slappera med Anders som er i slaget der ja.

Øljentene som poserer, og lættis jentene nederst. He-he.

Simon og Andreas. Mer enn flørtings på g her skal jeg si dere.

Malin og Sara. Alltid i godt humør de der.

Malene, Arne, Caroline og Daniel. Liker dere!

Arne the pimp.

Som sagt, jeg stor koste meg i hele går med de fine menneskene!

Hva syns du om bildene ?
Ser ikke de ut som en vannvittig fin gjeng !?

– Vi snakkes ! <3

12 kommentarer

Siste innlegg